Svantaghji di a prova di corrente diretta (DC).
(1) A menu chì ùn ci hè micca capacità nantu à l'ughjettu misuratu, a tensione di prova deve principià da "zero" è cresce lentamente per evità una corrente di carica eccessiva.A tensione aghjuntu hè ancu più bassu.Quandu u currente di carica hè troppu grande, certamente pruvucarà un errore di giudiziu da u tester è rende u risultatu di a prova sbagliatu.
(2) Siccomu a prova di tensione di resistenza DC incarcerà l'ughjettu sottu a prova, dopu a prova, l'ughjettu sottu test deve esse scaricatu prima di passà à u passu prossimu.
(3) A cuntrariu di a prova AC, a prova di tensione di resistenza DC pò esse pruvata solu cù una sola polarità.Sè u pruduttu deve esse usatu sottu tensione AC, stu svantaghju deve esse cunsideratu.Questu hè ancu u mutivu per chì a maiò parte di i regulatori di sicurezza ricumandenu di utilizà a prova di tensione di resistenza AC.
(4) Durante a prova di tensione di resistenza AC, u valore piccu di a tensione hè 1,4 volte u valore mostratu da u metru elettricu, chì ùn pò micca esse mostratu da u metru elettricu generale, è ùn pò ancu esse ottenutu da a prova di tensione di resistenza DC.Dunque, a maiò parte di e regulazioni di sicurezza richiedenu chì, se una prova di tensione di resistenza DC hè aduprata, a tensione di prova deve esse aumentata à un valore uguale.
Dopu chì a prova di tensione di resistenza DC hè finita, se l'ughjettu sottu a prova ùn hè micca scaricatu, hè faciule per causà scossa elettrica à l'operatore;tutti i nostri teste di tensione di resistenza DC anu una funzione di scaricamentu veloce di 0.2s.Dopu chì a prova di tensione di resistenza DC hè finita, u tester pò scarica automaticamente l'electricità nantu à u corpu testatu in 0.2s per prutege a sicurità di l'operatore.
Introduzione à i vantaghji è i svantaghji di a prova di tensione di resistenza AC
Durante a prova di tensione di resistenza, a tensione applicata da u tester di tensione di resistenza à u corpu testatu hè determinata cum'è seguita: multiplicà a tensione di travagliu di u corpu testatu per 2 è aghjunghje 1000V.Per esempiu, a tensione di u travagliu di un ughjettu pruvatu hè 220V, quandu a prova di tensione di resistenza hè realizata, a tensione di u tester di tensione di resistenza hè 220V + 1000V = 1440V, in generale 1500V.
A prova di tensione di resistenza hè divisa in una prova di tensione di resistenza AC è una prova di tensione di resistenza DC;i vantaghji è i svantaghji di a prova di tensione di resistenza AC sò i seguenti:
I vantaghji di a prova di tensione di resistenza AC:
(1) In generale, a prova AC hè più faciule per esse accettata da l'unità di sicurezza chè a prova DC.U mutivu principale hè chì a maiò parte di i prudutti utilizanu corrente alternata, è a prova di corrente alternata pò pruvà a polarità pusitiva è negativa di u pruduttu à u stessu tempu, chì hè cumplettamente coherente cù l'ambiente in u quale u pruduttu hè adupratu è hè in linea. cù a situazione di usu reale.
(2) Siccomu i condensatori stray ùn ponu micca esse caricati cumplettamente durante a prova AC, ma ùn ci sarà micca un currente di inrush istantaneu, cusì ùn ci hè bisognu di lascià a tensione di prova aumentà lentamente, è a tensione completa pò esse aghjuntu à l'iniziu di u prova, salvu chì u pruduttu hè sensibile à a tensione di spunta assai sensibile.
(3) Siccomu a prova AC ùn pò micca riempie quelli capacitances stray, ùn ci hè bisognu di scaricate l'ughjettu di prova dopu a prova, chì hè un altru vantaghju.
Svantaghji di a prova di tensione di resistenza AC:
(1) U svantaghju principalu hè chì, se a capacità di l'ughjettu misurata hè grande o l'ughjettu misuratu hè una carica capacitiva, u currente generatu serà assai più grande di u currente di fuga attuale, cusì ùn pò esse cunnisciutu a corrente di fuga.currente.
(2) Un altru svantaghju hè chì, postu chì u currente necessariu da a capacità stray di l'ughjettu testatu deve esse furnitu, l'output currente da a macchina serà assai più grande di u currente quandu si usa a prova DC.Questu aumenta u risicu per l'operatore.
Ci hè una diffarenza trà a rilevazione di l'arcu è u currente di prova?
1. Circa l'usu di a funzione di deteczione d'arcu (ARC).
a.L'arcu hè un fenomenu fisicu, in particulare una tensione pulsata d'alta frequenza.
b.Cundizioni di pruduzzione: impattu ambientale, impattu di prucessu, impattu materiale.
c.Arc hè sempre più preoccupatu da tutti, è hè ancu una di e cundizioni impurtanti per a misurazione di a qualità di u produttu.
d.U tester di tensione di resistenza cuntrullatu da u prugramma RK99 pruduciutu da a nostra cumpagnia hà a funzione di rilevazione di l'arcu.Campiona u signale di impulsu d'alta frequenza sopra 10KHz attraversu un filtru passa-altu cù una risposta di frequenza sopra 10KHz, è poi paragunà cù u benchmark di l'instrumentu per determinà s'ellu hè qualificatu.A forma attuale pò esse stabilita, è a forma di livellu pò ancu esse stabilita.
e.A manera di sceglie u livellu di sensibilità deve esse stabilitu da l'utilizatore secondu e caratteristiche è i bisogni di u produttu.
Tempu di post: 19-10-2022